pondělí 9. května 2011

LadyVanilka(14) rozjíždí videoklipy, odkoukala to od Nikien?

Dalo by se mluvit a hodně dlouho hovořit o tom, co nadchlo LadyVanilku k tomu, že začla točit videoklipy. Nebudeme konstaktovat to, že jsou to amatérská videa a nedalo by se je počítat jako videoklip. Samozřejmě, podívejte se třeba na videoklipy Miley Cyrus, tož je změna! Ale nebudeme se porovnávat s záoceánským světem, když žijeme úplně v rozdílých iluzích a představách. LadyVanilka udělala "videoklip" na českou písničku, takže asi není nutno poznamenávat, že stoprocentně ví, o čem písnička je. Jenomže - je i její klip o tom, co se v písničce zpívá? Nebo je to jen prázdnota s nějakým obrazem, co zachytila na foťák? A od koho ten nápad vlastně má?

Nevím jestli znáte dívku Nikien. Pohybuje se v blogovém showbyznysu stejně dlouho jako LadyVanilka, takže +- rok.
Jako první Vám na shlédnutí přiložím klip LadyVanilky a poté klip Nikien a rozhodněte, který je lepší. Okoukala to LadyVanilka od Nikien? Nikien točí klipy před 3/4 roku, LadyVanilka asi měsíc.


2 komentáře:

  1. Já tyhle klipy točila už před třema rokama, takže...
    A díky za tvůj komentář, líbí se mi jak píšeš, ale já na blog dávám odkaz jen na blogy kde jsou články nebo rozhovor se mnou. Určitě sem ale budu chodit :)

    x-bubblegum-x.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj máš hezký blog :)
    Jestli chceš mrkni ke mě udělá mi to radost :-)
    http://celebrity-petule.blogspot.com/
    http://for-gal.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat